Dorazilo poškozené zboží

Nahlásit poškozenou zásilku

Poškozená zásilka je taková, kde převezmete produkt s porušeným přepravním nebo obalovým materiálem a produkt uvnitř balení je mechanicky poškozený. Popřípadě na obalu není poškození vidět, ale produkt uvnitř poškozený je.

Například:

  • Dopravce dovezl soklové lišty. Při převzetí jste si porušení obalu zkontrolovali a žádné jste neobjevili, ovšem doma jste po rozbalení zjistili, povrch soklové lišty je poškozený. NEBO
  • Vyzvedli jste si roletu, kterou jste doma rozbalili a zjistili jste, že na levém boku rolety je plastový držák ulomený.

Jak postupovat?

Velmi nás mrzí, pokud došlo k poškození zboží během přepravy.

Tuto situaci s námi můžete řešit takto:

  • Sepsat informace popsat stav a přiložit fotodokumentaci. Do zprávy napište, co přesně je na produktu mechanicky poškozeno a zda jste nějakým způsobem řešili situaci při převzetí produktu (například sepsáním rozporu při doručení dopravcem).
  • Uveďte číslo objednávky.
  • Odešlete na email obchod@floorwood.cz

Jak pořídit fotodokumentaci?

Vyfoťte prosím:

  • přepravní obal (obal ze všech stran a detailně místo, kde je na obalu vidět poškození)
  • výplň uvnitř balení (detailně místo, kde je na výplni vidět poškození)
  • značky jako např. křehké, neklopit a jiné štítky
  • poškozené zboží ze všech stran, aby byl na fotce vidět celý produkt (detailně pak místo na produktu, kde k poškození došlo)

Co se bude dít dál?
Budeme vás kontaktovat s návrhem řešení. Myslete však prosím na to, že bez popsané fotodokumentace nelze reklamaci řešit. Čím dříve nám tedy dokumentaci poskytnete, tím dříve bude situace vyřešena.




presmerovat_automaticky